New Zealand will participate in Expo 2020 to be held in Dubai, United Arab Emirates, where we will deliver a world class pavilion and visitor experience to showcase New Zealand in a region that has become one of our fastest-growing export markets.
Each country is assigned a site in order to construct a pavilion (or building) which allows the country to be represented and assist in achieving their aims. For New Zealand, that means strengthening our relationship with the United Arab Emirates and other participating countries, as well as generating an increase in exports to new and existing markets, increased investment and business connections plus growth in tourists and international students.
Through the pavilion, we will share our values and our gift to the world – our concept of kaitiakitanga, our unique approach to sustainability – our Care for People and Place. New Zealand’s pavilion will require daily operational excellence to ensure we deliver an outstanding authentic New Zealand experience that is consistent with our theme and conveys the message: New Zealand is good for the world.
The purpose of this procurement is to:
– Allow individual organizations and consortia to submit proposals to deliver one, two or all three of the service categories required to operate the New Zealand pavilion at Expo 2020; and
-Evaluate and select the Service Provider, or combination of Service Providers, who represent the best overall solution to deliver a premium, quality, seamless pavilion experience.
Time Limit for Expressing Interest: 14/08/2018
Fonte: EXPO 2020
—————-
La Nuova Zelanda parteciperà ad Expo 2020 che si terrà a Dubai, Emirati Arabi Uniti, dove offriremo un padiglione di classe mondiale e un’esperienza di visita per mostrare la Nuova Zelanda in una regione che è diventata uno dei nostri mercati di esportazione in più rapida crescita.
Ad ogni Paese viene assegnato un sito per la costruzione di un padiglione (o edificio) che consenta al Paese di essere rappresentato e di contribuire al raggiungimento dei propri obiettivi. Per la Nuova Zelanda, ciò significa rafforzare le nostre relazioni con gli Emirati Arabi Uniti e gli altri Paesi partecipanti, oltre a generare un aumento delle esportazioni verso i mercati nuovi ed esistenti, un aumento degli investimenti e dei collegamenti d’affari, nonché una crescita dei turisti e degli studenti internazionali.
Attraverso il padiglione, condivideremo i nostri valori e il nostro dono al mondo – il nostro concetto di kaitiakitanga, il nostro approccio unico alla sostenibilità – la nostra attenzione per le persone e il luogo. Il padiglione della Nuova Zelanda richiederà un’eccellenza operativa quotidiana per garantire un’esperienza eccezionale e autentica che sia coerente con il nostro tema e trasmetta il messaggio: La Nuova Zelanda è un bene per il mondo.
Lo scopo di questo appalto è quello di:
– Consentire a singole organizzazioni e consorzi di presentare proposte per la fornitura di una, due o tutte e tre le categorie di servizi necessarie per il funzionamento del padiglione neozelandese all’Expo 2020; e
– Valutare e selezionare il fornitore di servizi, o la combinazione di fornitori di servizi, che rappresentano la migliore soluzione globale per offrire un’esperienza padiglione di alta qualità e senza soluzione di continuità.
Scadenza: 14/08/2018
Fonte: EXPO 2020